Jämtängen's blogg

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2013

Pom helgen

Av Angelica Olander - 7 oktober 2013 21:31

Pom helgen va väldigt intressant och lärorikt då vi ägna oss åt hundens anatomi och hud/hår bland annat. Fantastiskt engagemang med god mat och trevligt sällskap!

 
 
Ingen bild

Elin

12 oktober 2013 00:47

Jag gissar att du likt mig drar ner åldern på dessa träffar? :) jag tycker det är få unga som åker på dessa träffar och utbildningar.

synd jag inte var där så hade vi dragit ner åldern ännu mer.

Angelica Olander

15 oktober 2013 07:51

Ja det stämmer väldigt bra, man är alltid yngst! Jamen precis, nästa gång får du komma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Olander - 18 februari 2018 13:00

Knut är veterinärbesiktad u.a och redo att flytta till ett kärleksfullt och livslångt hem. ...

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 16:10

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 14:27

                                                    ...

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:14


           

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:03

Vi har nu jättesöta frallakillar som söker ett nytt och kärleksfullt hem. Vid intresse, skicka ett mail och berätta mer om dig och vad du kan erbjuda valpen. Angelica_olander@hotmail.com Vi förbehåller oss rätten att bestämma hem till valparna.4st he...

Ovido - Quiz & Flashcards