Jämtängen's blogg

Alla inlägg under augusti 2010

Av Angelica Olander - 31 augusti 2010 21:08

Hejsan, i dag har jag varit på kurs med Nikita. Tyvär tyckte inte Nikita att det var lika roligt som jag tyckte Hon bara huttrade och frös HELA tiden  vi gjorde två kontakt övningar var av en man skulle sick sacka  mellan alla, hon VÄGRADE att gå....SÅ nu bestämde jag mig för att ta med Loulou i stället  Efter kursen passade jag på att ta med Alice och Bobby ut och träna, Alice fick följa med in och hälsa på alla personerna inne i stugan och Bobby fick köra agility och lydnad som gick JÄTTE bra!!!!kul att se     

;)

Av Angelica Olander - 30 augusti 2010 16:26

Hejsan, idag har jag haft skolfoto  


Idag var jag på stan och miljö tränade Alice i morgon har jag bestämt mig för att ta men Nikita på kursen  Idag var jag och beställde en rosa bur till Alice  jätte fin!!!!!


Skol fotona:


    

:D

Av Angelica Olander - 29 augusti 2010 09:09

Hejsan

I går som sagt var vi i Sundsvall, det var jätte roligt  sedan åkte vi till vår stuga och lastade av saker som vi köpt dit, då fick Alice följa med  tänkte att jag skulle gå med Alice på stan och miljö träna henne, och sedan köra för bi Lundvik eller Brunflo så jag får träna lite agility med Bobby  På tisdag börjar allmänlydnad 1 men jag har inte bestämt mig än vilken hund?!  

Av Angelica Olander - 27 augusti 2010 19:15

Hejsan  


Idag har jag inte just något speciellt, tränat Alice kontakt övningar, hon börjar att bli jätte duktig på det  

Imorgon åker vi till Sundsvall och shoppar   


Djur JAG mins  


    

Av Angelica Olander - 26 augusti 2010 19:14

Hej,hej


I dag har jag varit på skolan, vi har börjat med ämnena...sedan gick jag på stan jag kom precis hem...

Dom ringde i går och sade att det Allmänlydnad börjar i brunflo på tisdag, vet inte vilken hund jag ska gå med Nikita eller Loulou?! Det ska bli jätte roligt  

Av Angelica Olander - 25 augusti 2010 19:07

Hej

Idag har jag haft skola då vi tittade på en film och målade   det var slappt!!!

sedan tog jag bussen hem och tog Bobby med mig och ut och sprang, värst vad "hurtig" jag har blivit det förvånar mig  sedan tränade jag ALLA hundarna en NEJ övning.


Så här gör man: men lägger en tallrik på marken/golvet och visar hunden att där finns det godis, sedan tar du hunden en bit där i från och närma dig tallriken då hunden förmodligen vill dit till varje pris. Då säger du helt enkelt NEJ och om hunde fortsätter får du beta på den och säga NEJ också går du en bit bort och ropar kom, och sedan kan du säga varsågod så får den godisen på ditt vill kår!!!prova hemma...

Av Angelica Olander - 24 augusti 2010 15:22

Hej...

 Nu har jag lagt till några fler låtar som har kommit på förslag i min play list  kom med fler förslag!!


idag då vad har jag egentligen gjort? Haha jag har inte gjort så mycket varit på skolan då vi hade friidrott, kanske inte min bästa "gren"   och nu tänkte jag ut och träna nej övningar och koppel träning med Alice med det är SÅ dåligt väder att jag tappade sugen på det   så nu ska ja nog bara slappa...

Av Angelica Olander - 23 augusti 2010 20:23

Hejsan

Nu kom jag precis hem från en gemensam träning, med en instuktör... det var skojigt!! man fick köra olika hopp teknik banor  och lära sig lite smått och nyttigt vetande  

Det är SÅ roligt att ni kommenterar och att ni fortsätter läsa min blogg, om det är något som är konstigt så kom med synpunkter!!!!  


Idag var första dagen i skolan...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards