Jämtängen's blogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica Olander - 26 juli 2012 23:15

Nu har lilla Amandus anlänt hemma hos oss! Han är en korthårig, black and tan, chihuahua hane som är på 4,5 månad. Han e super fin! hittills har allt gått jätte bra, så hoppas de fortsätter så :)


stolt liten kille!   

Av Angelica Olander - 23 juli 2012 23:09

Hej, bilder från valparna i B-kullen som nu är ca 4månader.


 

Brownie "1an" nu mera Dessie


 

Biscottie "2an" nu mera Kiwi


 

Biskvie "3an" nu mera Lilja

Av Angelica Olander - 15 juli 2012 14:49

Hejsan, vet att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här. 
Nu är sommaren här och jag planerar på att åka ner på ett hundläger i Skultuna i augusti med Alice och ev Tracy eller Wilda. Hoppas de blir av, ser verkligen fram emot de i sådana fall! Jag tror att jag inte riktigt insätt att sommaren är här, för på sommaren är alla dessa tävlingar och jag har inte ens haft en tanke på att gå in och anmäla på någon, så för någon dag sedan slog de mig att de är JULI redan :O så Svenstaviks hundutställning var jag 2 dagar försenad att anmäla till, SKÄÄÄÄMMMS på mig!!! Har kollat upp resten av alla tävlingar en extra gång nu så jag inte missar någon mer! Ska sätta mig ner och anmäla lite agility tävlingar ikväll men vet inte om Alice ska börja tävla eller inte. Så svårt att veta hur de ser ut om en månad eller två för oss, för hon är inte start klar nu men efter lägret och om de blir bättre väder så man kan träna mer så kanske vi är de och då vore de hemskt synd att inte ha anmält henne då de inte är så många tävlingar runt om här!

 

Vi har fått lite bilder från valpköparna som jag VERKLIGEN uppskattar! De växer så de knakar om de. Så roligt att höra ifrån dom och få höra hur dom utvecklas och speciellt hur dom ser ut! så spännande att få ta del av deras utveckling. Vi hittade jätte bra valpköpare till båda kullarna så de känns såååå bra :D ska lägga upp bilder på dom så fort som möjligt. 



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Skapa flashcards