Jämtängen's blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica Olander - 19 september 2011 22:02

Kolla gärna på det här filmklippet som jag och min kompis sara har gjort som minne av Kerstin!  http://www.youtube.com/watch?v=F8DLUFC-5qk 


Jag ÄLSKAR dig Kerstin!

Av Angelica Olander - 17 september 2011 19:45

Jag kommer ALLTID att älska dig och det håller jag fast vid när jag nu släpper taget, jag ÄLSKAR dig Kerstin det gör vi alla! Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta <3 <3  Du gör mig så glad <3 JAG ÄLSKAR DIG!!

Av Angelica Olander - 12 september 2011 17:19

Hejsan här kommer några bilder på lilla wilda! jag tycker att hon bara e för söt :D


Wilda njuter i gräset och lill gosemagen e framme :D      

Av Angelica Olander - 4 september 2011 20:30

Hejsan nu har Nikita varit på parning så nu hoppas vi på valpar :) i helgen har det varit storsjöhoppet! ganska nöjd över mina lopp och har lite idéer på hur vi kan bli bättre :) första loppet var det bra tid och nollat lopp och det räckte till e tredje placering andra loppet gick faktiskt rent utan skit han joggade in princip runt hela banan och hade två vägran på däcket... Men alla andra diskade sig så jag vann haha i bland har man tur :) min snäll farmor var och hejade på mig hela dagen vilket jag verkligen uppskattade! idag gick det också bra första loppet gick jag nollad med en bra tid det räckte till en fjärde placering, sista loppet diskade jag mig men e nöjd med de loppet i alla fall för han hade bra fart för att vara  sista loppet på en helg :)


Resultat i storsjöhoppet:

första dagen

 1 lopp hopp 3:a

 2 lopp agility 1:a


 Andra dagen

 1 lopp hopp 4:a                                                                                                      2 agility disk

bjuder på två gammla blider från förra året 

   

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards