Jämtängen's blogg

Alla inlägg under december 2010

Av Angelica Olander - 31 december 2010 16:53

Hejsan

I februari kommer denna lilla gosknulen hem till oss. Han heter Picazzo och kommer i från Machilla´s chinchilla och shaded silver uppfödning http://www.machillas.se/ Jag länktar till han kommer  I framtiden kommer han förhoppnings vis också bli pappa till Zorellas kattungar och säkert blir han en fin utställnings katt...

  

Av Angelica Olander - 31 december 2010 15:34

Hejsan 

Nu var det ett tag sedan sist. Jag hade en bra jul med många julklappar Jag kanske berättar mer om julen sedan... 

jag bestämde mig för att köpa en systemkamera så nu ska det fotas hundar   Jag får kameran på torsdag...

   

Av Angelica Olander - 23 december 2010 15:24

  

Av Angelica Olander - 13 december 2010 20:07

Hejsan 

Tänkte att jag skulle lägga upp bilder på Jenas och Bobbys valpar, som valp och vuxen. De är så söta så!!


    

  

  

  

Av Angelica Olander - 12 december 2010 12:50

Hejsan

I dag har jag varit och tagit kort på Molly  

  

Av Angelica Olander - 11 december 2010 22:34

Hejsan

Idag har jag bakat HELA dagen, klev upp 09.30 och jag hade bakat klart 18.00 utan avbrott. Men så blev det lite kakor då: mockarutor, toscakakor, amerikansk cookies, snickers och morotskaka... Jag har lärt Alice flera trick så som sitt fin, hopp över benet, snurr och stå men alla trick behövs verkligen tränas mera på så hon kan det bara på kommandot. Jag såg just att jag har haft bloggen i ett halv år (7 dec) Imorgon tror jag att jag och pappa ska åka upp och ta lite kort på Molly en av jenas fina valpar. Om jag hinner ska jag göra något sorts collage av hennes valpar som vuxen och "stor"   





Av Angelica Olander - 7 december 2010 16:00

Hejsan

Jag håller på att lära Alice trick, just nu kan hon sitt, ligg, vacker tass, dansa... Någon som har förslag på ett trick? Annars händer inget speciellt. Katten hade inga katt ungar   SÅÅÅ tråkigt då jag tycker att hon är så fin  Det gick bra för Kiki att ta hand om Jena och hon skötte sig, det var som jag trodde!

Av Angelica Olander - 5 december 2010 20:57

Hejsan

I dag kom Kiki och hälsade på och lånade med sig Jena hem för några dagar. Jag hoppas och tror att hon får det bra där  I dag var jag med Clara på stan och kollade på julklappar med jag köpte bara saker till mig själv, så klokare blev jag inte!!

Skapa flashcards