Jämtängen's blogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Angelica Olander - 31 oktober 2011 17:05

Hejsan tog lite bilder på valparna men det är inte still en sekund så de är lite suddiga men det får duga tills vidare i alla fall :D de är så himla söta!! jag skulle behöva lite föslag på vad de ska heta? de ska gärna börja på A :D tjejen är den med vitt sträck på huvudet...


 


     

Av Angelica Olander - 28 oktober 2011 20:21

I förrgår fick Nikita valpar!! Födseln gick helt utan några som helst komplikationer, hon fick två st valpar en liten kille och en liten tjej. Allt fungerar bra nu, de båda äter och sover stup i kvarten ;) ska lägga upp bilder på dem när jag får tid. Jag kom precis hem från en elevrådsutbildning i åre så därför lade jag upp inlägget så sent :( 

Av Angelica Olander - 17 oktober 2011 18:33

Hejsan, nu börjar det verkligen synas på Nikita att det är valpar på G, magen har blivigt ganska stor redan! :D Kom på att jag glömt att berätta att Jena har flyttat till en äldre dam som bara ger henne uppmärksamhet och tid <3 hon kunde inte få det bättre! har inte hunnit träna speciellt mycket nu ett tag för det är så otroligt mycket i skolan :( men får ta tag i det vill ju få Alice start klar till sommaren! annars händer inte så mycket mer, Wilda bara växer och växer hihi hon är så charmig älskar valpar <3


 kommer sakna dig<3  

Av Angelica Olander - 8 oktober 2011 19:44

Hejsan det var länge sedan sist, men det e så mycket i skolan så jag hinner inte med allt :O nu börjar det synas en mage på Nikita  så då blir det förhoppningsvis valpar nu på lovet! annars har det inte hänt så mycket mer... Saknar Kerstin så klart men hon har det bra där hon är nu! bjuder på några bilder som jag tog här om dagen när vi gick i Svartsjöarna :)    Bobby   Wilda  Tracy



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards