Jämtängen's blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Angelica Olander - 26 mars 2011 13:11

Hejsan

I torsdags var jag på agility träning, de 4 loppen vi körde tillsammans gick rent ut sagt SKIT för mig! Medans jag väntade på pappa och mamma körde jag något lopp själv och tränade på lite saker som gått dåligt. Då gick det väldigt bra.  Men jag känner mig ändån nervös inför agilitytävlingen fast det är en inoff   Jag hade beställt en almanacka med alla hundarna på i olika månader, t shirt med bobby på där det står I Annars har det inte hänt så mycket mer.

Här tränar jag...

 

Av Angelica Olander - 21 mars 2011 20:58

Hejsan 

I går var mamma och jag på sjön med hundarna och fotade lite. Jag laddar upp fler bilder sedan om jag får tid :)


 

Av Angelica Olander - 18 mars 2011 15:11

Hejsan 

I dag anmälde jag till östersunds bhk´s agility tävling 7/4, anmäla kan ni göra på www.sbktavling.se Jag ska vara med 3/3 lopp och hoppas att vi båda känner och i topp form  Nu bröjer det inte länge förren hemsidan är klar!

Av Angelica Olander - 10 mars 2011 22:04

Hejsan

Nu händer det saker   Mamma, pappa och jag var ner till Kristina som är en pomeranian uppfödare http://www.cimarosas.se/ med MÅNGA fina och trevliga hundar vi var ner dit för att hälsa på och se hennes alla fina hundar samt att se om Loulou ville släppa till för hon löper, men vi var för sent ute så det får bli nästa löp. Det var i alla fall jätte trevlig att åka ner och träffa Kristina och hennes hundar.

Vi hämtade också hem Nikita som varit på parning så nu hoppas vi på valpar  

Har också anmält Zorella till storsjökattens utställning 30/4-1/5 ska bli jätte spännande att se hur det går denna gång...

Väntar nu bara på stamnamnet till hundarna  


  

Av Angelica Olander - 4 mars 2011 17:51

Hej igen

Jag var ut och fota hundarna lite samt laddade in lite gamla bilder på datorn...

                Picazzo spanar in Mitt Marsvin

  


    

Titta vilket fint smycke jag fick av mina kusiner! man kan köpa den och många andra fina saker på http://www.hundsmycken.com/


Av Angelica Olander - 4 mars 2011 13:05

Hejsan nu var det ett tag sedan sist...

Nu känns det som om sommaren närmar sig...Igår var jag och tränade Alice lite utställnings träning, det gick bra med tanke på att det var tyvärr ett tag sedan sist  men nu ska det blir ändring på det .  Agility banan börjar tina fram så det dröjer inte länge för en man kan sätt upp hindrerna och börja träna Bobby, Alice ska också börja präglas och det ska bli spännande och se hur det går  . Zorella och Picazzo är så söta och roliga då det busar, myser och pratar tillsammans.


Två gammal bild sen i sommras

  

  

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards