Jämtängen's blogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Angelica Olander - 23 februari 2011 18:29

Hejsan

I dag har mamma badat och fönat alla hundarna så nu är dom så fluffiga och luktar så gott  tänkte att jag skulle försöka ta lite mer bilder men de är ganska urpälsade just nu så det får bli flera senare...

  

Av Angelica Olander - 22 februari 2011 18:31

hejsan det var länge sedan sist...

Har inte hänt något speciellt varit och tänat agility i dille och varit med kissen 

här kommer lite bilder på Picazzo

 

suddig men ville lägga upp en bild så ni ser lite storleks skillnad :D

        

Av Angelica Olander - 12 februari 2011 13:54

Hejsan, i går kväll kom Picazzo hem  han är så söt, busig, gosig och väldigt kavat. Just nu ligger han brevid mig i sängen och kurrar   


    

  

Av Angelica Olander - 3 februari 2011 13:54

Hej igen   

Har också fått bilder från Picazzo ny badad och fluffig, som ni ser är han väldigt söt   


  

  

Av Angelica Olander - 3 februari 2011 13:50

Hejsan, här kommer bilderna från konfirmationen...


  


  

  




Av Angelica Olander - 1 februari 2011 17:18

hej!   
Nu var det ett tag sen jag la upp ett inlägg. Kan bero på att jag har varit lite förskyld i 3 veckor, varit rejält magsjuk & nu har jag vattenkoppor fulla kroppen!   
Men jag tänkte berätta att Picazzo kommer hem till oss om ca 11 dagar.   Och som ni ser har jag tillsammans med min vän Sara fixa en ny header. Och så konfirmerade jag mig den 23 januari. Lägger kanske upp några bilder från konfan senare, om jag hinner eftersom jag ligger efter i alla ämnen i skolan.     
Hejdå!   

Ovido - Quiz & Flashcards