Jämtängen's blogg

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2013

Assistenten

Av Angelica Olander - 1 oktober 2013 18:48

Det har varit väldigt aktivit med kommentarer och frågor här på bloggen nu ett tag vilket är väldigt roligt och uppskattas av mig! Det var många som undrade vem min "assistent" under Gimo utställningen var och många har efterfågat om bilder på han så det är klart man ska få som man vill när man är aktiv och kommenterar så här har ni gott folk, assistenten Pär!

 

 
 
Ingen bild

maria

1 oktober 2013 20:45

Vilken stillig karl du har hittat då :) Ser så snäll, stilig, omtänksam och rent ut sagt het ut :)

Angelica Olander

3 oktober 2013 10:46

Haha jasså, vad roligt att du tyckte det:)

 
Ingen bild

karin

1 oktober 2013 20:57

Inte nog med att du hade en assistent, han ser bra ut också :) du har då tur du, som har nått att titta på :)

Angelica Olander

3 oktober 2013 10:47

Ja det är inte fy skam de inte :) Men det är ju fritt fram och titta, haha!

 
Ingen bild

Sara

1 oktober 2013 22:17

Jag tror det är lite mer än "assistent" den där Pär :)

Han ser bra ut iallafall :)

Angelica Olander

3 oktober 2013 10:45

Haha jasså!Va tur de då :)

 
Ingen bild

Elin

2 oktober 2013 10:50

Såg er i gimo :) mycket fina hundar ni hade, trodde ni skulle komma längre med er hanhund än ni gjorde.
Ni såg så söta ut ihop tyckte jag och min kille som också fick vara "assistent" dagen till ära. såg bilderna och omdömena från gimo tidigare i bloggen.
Lycka till med hundarna iframtiden och "assistenten" :)

Angelica Olander

3 oktober 2013 10:36

Tackar, hade jag också hoppats på ;) men han behöver mer träning så det är bara att ta nya tag! Haha tror vi såg rätt frusna ut eftersom vi hade fått för oss att de skulle vara innom hus och vädret var inte på topp direkt.. Men det är väldigt tacksamt att någon vill följa med och hjälpa till med all logistik :)
Tack så hemskt mycket!

 
Ingen bild

Elin

5 oktober 2013 13:51

Kom på att jag glömde skriva att jag skulle önska en bild på er ihop, bättre än den du har lagt ut här uppe. :)

Angelica Olander

5 oktober 2013 22:36

Okej kan fixa det till veckan :)

 
Ingen bild

Elin

6 oktober 2013 14:49

Okej, då ska jag se efter i veckan då :)

 
Ingen bild

Malin&sara

6 oktober 2013 14:50

Vi tänkte just fråga det du fråga Elin. Vi håller utkik till veckan också.
Ha en bra dag

 
Ingen bild

Elin

11 oktober 2013 04:40

saknar fortfarande bilder på er..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Olander - 18 februari 2018 13:00

Knut är veterinärbesiktad u.a och redo att flytta till ett kärleksfullt och livslångt hem. ...

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 16:10

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 14:27

                                                    ...

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:14


           

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:03

Vi har nu jättesöta frallakillar som söker ett nytt och kärleksfullt hem. Vid intresse, skicka ett mail och berätta mer om dig och vad du kan erbjuda valpen. Angelica_olander@hotmail.com Vi förbehåller oss rätten att bestämma hem till valparna.4st he...

Ovido - Quiz & Flashcards