Jämtängen's blogg

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Provisorisk ny header

Av Angelica Olander - 3 augusti 2012 16:39

Hejhej, hittade ett nytt program och gjorde en ny header av de knapra kunskaper jag har och av de bilder jag hade på datorn! Ska gör en ny sedan när jag får tid. 


Imorgon bär de av till Svenstaviks hundutställning! Ska följa med och heja på min moster som ska ställa Jax (från våran A-kull) håller alla tummar på att de går bra och på fint väder ;) Kommer bli så jobbigt att inte få ställa själv men har lärt mig en läxa på de här iallafall, kommer nog aldrig glömma att anmäla igen! Ska ev. hjälpa andra att ställa som har fler hundar och behöver hjälp men de är inte samma sak :( men de ska bli roligt att åka dit och kolla på de andra. Jag har bestämt att jag ska börja åka ner över i Sverige och ställa, man kan alltid ta tåg/buss. 


Tänkte visa hur de ser ut när jag och min hund far på träning osv... "man tager de man haver" eller hur va de?

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Olander - 18 februari 2018 13:00

Knut är veterinärbesiktad u.a och redo att flytta till ett kärleksfullt och livslångt hem. ...

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 16:10

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 14:27

                                                    ...

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:14


           

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:03

Vi har nu jättesöta frallakillar som söker ett nytt och kärleksfullt hem. Vid intresse, skicka ett mail och berätta mer om dig och vad du kan erbjuda valpen. Angelica_olander@hotmail.com Vi förbehåller oss rätten att bestämma hem till valparna.4st he...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards