Jämtängen's blogg

Direktlänk till inlägg 28 juni 2011

Sommar lov

Av Angelica Olander - 28 juni 2011 18:40

Hejsan :) nu var det ett tag sedan men jag har haft något precis varje dag så det har varit en hel del, så jag har inte hunnit bloggat något...


jag har som sagt gjort massor av saker! jag har bland annat varit hjälp instruktör två gånger en gång i hallen på deras barnfestival och den andra gången på brunflos prova på dag! mycket skojigt och även lärorikt :) jag har gått en fotokurs så jag ska kunna ta fina bilder på djuren (vi får väl se om det blir någon skillnad) i går var jag på tränings tävling med bobby men även Alice fick prova på ett halft lopp hon tyckte det var skit livat! :P Alice och jag går fortfarande allmänlydnad 1 men jag är faktiskt lite besviken på den, kan inte säga direkt varför men den har inte get mig så mycket helt enkelt...


I dag anmälde jag till Svenstaviks hund utställning jag anmälde bara Tracy och funderar om jag ska anmäla Alice men hon e inte i päls alls och det känns lite onödigt att ställa en hund som inte e i bästa skick men som sagt  jag har inte bestämt mig än...


  Bobby (det är tyvärr inte jag som tagit den även om jag hade önska det)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Olander - 18 februari 2018 13:00

Knut är veterinärbesiktad u.a och redo att flytta till ett kärleksfullt och livslångt hem. ...

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 16:10

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 14:27

                                                    ...

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:14


           

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:03

Vi har nu jättesöta frallakillar som söker ett nytt och kärleksfullt hem. Vid intresse, skicka ett mail och berätta mer om dig och vad du kan erbjuda valpen. Angelica_olander@hotmail.com Vi förbehåller oss rätten att bestämma hem till valparna.4st he...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards