Jämtängen's blogg

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

agility tävlingar

Av Angelica Olander - 9 juni 2011 14:07

Hejsan

Nu är jag hemma efter en MYCKET lärorik och rolig vecka i Umeå!

Pappa och jag åkte ner sent på onsdags natt vi stannade även en stund och sov innan vi var framme på Umeå´s bhk då var kl ca 07.00 skulle jag tippa så jag gjorde mig i ordning och anmälde att jag var där osv. sedan 08.00 var det dags för första ban vandringen. Loppet gick enligt mig ganska dåligt vi kom på 8 plats av 20 startande men det som gick dåligt var däcket, det var typ ett cykel däck och det är inte bobby van så han hoppade på sidan :( men aja andra loppet gick lika dant en 2 plats och han hoppade inte däcket korekt då häller :( men senare på dagen gick jag och tränade däcket så han skulle förstå! nästa dag gick det kanon en 1 och en 2 plats med pinnar i båda loppen!!! så då flyttade jag upp mig till hopp klass 2 vilket var mycket roligt...  nästa dag var det bara lag som tävlade så då tog vi en sovmorgon och kollade lite på lagen och där efter åkte vi ner till Nordmaling och bara tog det lugnt. dan därpå gick det lite sämre i gen en 8 och en disk han var väldigt trött... men tur var det i alla fall för sista dagen gick jag nollad båda loppen jag kom 7 i hopp klass 2 och sista loppet kom jag 2:a (skönt avslut) jag är väldigt nöjd med veckan och har fått lära känna nytt folk bl.a våran camping kompis Jonna vi har haft det jätte skojigt. Hon har också en pomeranian som hon tävlar med jätte söt liten black and tan hane!   


Jag har börjat en allmänlydnad 1 kurs med Alice, det har gått jätte bra! i förrgår fyllde Alice 1år, hon fick en tårta och mycket gos   Stora grattis kramar till henne! den dan var jag även på utställnings träning med Alice och Tracy, det var JÄTTE roligt jag lärde mig väldigt mycket och jag ser verkligen fram emot nästa gång!Jag laddar upp ett video inlägg på ett agility lopp senare om jag får till det...


   lite pall bilder


   jag måste få skryta lite    

 
 
Anneli

Anneli

10 juni 2011 16:09

Grattis till era fina resultat! Så roligt att hitta någon mer som agilityar med sina pommar!
Glöm inte att du kan skicka in resultaten på pomklubbens hemsida under "övriga resultat" så fler ser hur duktiga ni är!

http://pompatrullen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Olander - 18 februari 2018 13:00

Knut är veterinärbesiktad u.a och redo att flytta till ett kärleksfullt och livslångt hem. ...

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 16:10

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 14:27

                                                    ...

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:14


           

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:03

Vi har nu jättesöta frallakillar som söker ett nytt och kärleksfullt hem. Vid intresse, skicka ett mail och berätta mer om dig och vad du kan erbjuda valpen. Angelica_olander@hotmail.com Vi förbehåller oss rätten att bestämma hem till valparna.4st he...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards