Jämtängen's blogg

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Tränings tävling

Av Angelica Olander - 7 april 2011 21:57

Hejsan

Jag övervägde om det var värt att åka till Dille och tränings tävla då jag kände mig dålig, men jag ville så gärna vara med:) Loppen gick förvånats värt bra med tanke på hur jag mådde och att alla klasserna tävlade tillsammans det vill säga att jag kan möta en som är champion lika som jag kan möta en som tävlar för första gången! Första loppen vet jag inte vad som hände riktigt men bobby gick upp på bomen och sedan hoppade han av :S så där fick jag en vägran sedan gick det jätte bra ända tills tunneln då gick han in vände,gick in vände och tillslut gick han i genom men där fick jag ju också några vägran så då blev jag diskad :( men jag kan inte fatta att han vägrade så i tunneln (kanske hade någon kissat i den :P för då brukar han bli så) Andra loppet gick jätte bra :)    Sista loppet var han och jag SUPER trött men han klarade sig in i mål på en 3 plats...  Hade önska att pappa var lite mer tekninsk då han inte fick till någon film snutt eller kort :P men aja det får bli en annan gång de :)


Resultat:

1lopp agility: diskad

2lopp hopp: 1:a

3lopp hopp: 3:a

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Olander - 18 februari 2018 13:00

Knut är veterinärbesiktad u.a och redo att flytta till ett kärleksfullt och livslångt hem. ...

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 16:10

Av Angelica Olander - 9 februari 2018 14:27

                                                    ...

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:14


           

Av Angelica Olander - 6 februari 2018 20:03

Vi har nu jättesöta frallakillar som söker ett nytt och kärleksfullt hem. Vid intresse, skicka ett mail och berätta mer om dig och vad du kan erbjuda valpen. Angelica_olander@hotmail.com Vi förbehåller oss rätten att bestämma hem till valparna.4st he...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Angelica


Ovido - Quiz & Flashcards